·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ağustos 2021 20:06 Gerçekten çok hoşuma gitti. Normalde daha kitabın en başından hangi karakterlerin birbiriyle olacağını anlayabiliriz ama bu kitapta öyle değil kitabın sonlarına kadar aklımda hep bi acaba vardı.Başlarda aşırı sürükleyici değildi ama güzeldi sonradan daha da güzel oldu. Sonundan dolayı hemen diğer kitabına geçmek istedim.