·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2017 00:00 Güzel ilerleyen bir kitaptı. Bu romanın biraz da İspanya'da geçiyor olması beni çekti desem yalan olmaz.
Kitaptaki cinayetler ve ölüm şekilleri ile bunun mantık uyarlaması, katilimizin de cinayetlerini işlediği kalıp kendini çoğu cinayet romanından soyutluyor. Yazarların gerilim kitaplarına göre öldürülmesi, polisiye-gerilim konulu romanlarda pek de alışık olunmadık bir durum ve bu da hikayeyi güzelleştiriyor ..