·548 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2020 21:27 Kitabı birkaç yıl önce okumuş olmama rağmen bazı ayrıntıları hala aklımda. "iyi ki okumuşum" dediğim bir kitap. Döneminin sıkıntılarını, yaşanmışlıkları Livanelinin gözünden olağanüstü bir şekilde görüyoruz. Kaldı ki Livaneli gibi bir bestecinin, sanatçının, büyük üstadın -artık ne derseniz deyin- hayatını okuyup bilgi sahibi olmak isteyenler için çok iyi bir kaynak.