Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2021 21:56 Bu kitabı inceleyip merakları söndürmek istemem açıkçası orwellin okuduğum ilk kitabıydı .. bu nasıl bir hiciv kapatilzme olan elestirisel bakışı hele ki böyle fabl tarzında yazması açıkçası bu kadar güzel olacağını beklemiyordum ilk başlarda çok bisey anlamamış olsam da ( bu tarz olaylara çok hakim değilim kapitalist sosyalist vs) hele ki ön sözleri okuduktan sonra kitabı daha iyi anladım bence herkes okumalı ..