Kitabımın elime ulaşır ulaşmaz okumaya başladım. Distopya denilen tarz da kitap okumuş ve nedense pek beğenememiştim. Anladığım kadarıyla sanırım içerik daha önemli hale geliyor bu tarz kitaplar da. Kutlu hocamın kaleme aldığı İzmihlal (bilmeyenler için söyleyeyim çünkü çok araştırma yapılıyormuş kelime anlamı yıkılma, çökme anlamına gelmektedir.)İttihat ve Terakki cemiyeti yada fırkası dönemlerinde Balkan savaşları ve sonrasında yaşanan gelişmelerin distopik olarak kurgulanması sonrasında ortaya çıkan gelişmeler okuyucuya sunulmuş İttihat ve Terakki anlayabilmek açısından güzel bir eser kaleme alınmış ben biraz ayrıntıcıyımdır takipçilerim bilirler özellikle yakup cemiller, kartallı mehmet ,ve mülazım mustafa ethem efendi en ilgimi çeken bölümler oldu ayrıca kartal ,pendik şile gebze izmit sakarya yol güzergahları bildiğiniz üzere bu güzergahlar mücadele dönemlerinde çok önemli rol oynamıştır ben kitabı çok beğendim umarım siz de beğenirseniz .