Benzerlerimiz yoktu. Ya da çok uzaklardaydılar. Onlara ulaşamadık. Onlara dokunamadık. Onlarla sevişemedik. Onlarla sabahlayamadık. Bu yüzden eksik kaldık. Bu yüzden yarım kaldık. Bu yüzden bazı şeylere gülemedik...
Sayfa 63·Kitabı okudu
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
61,3bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ikarus
Gönderi Sahibi
Bu alıntı o kadar doğru ki...
Ikarus
Gönderi Sahibi
Benzerlerimiz yoktu...
Kafatasçı ırkçı faşist.
Ikarus
Gönderi Sahibi
Ajskck ellerimde kan yok en azından, bazılarının aksine