·436 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ağustos 2021 00:50 İlk olarak kitabın, gerçekten bu zulmü yaşayan bir kadının yazara anlatısından, onun trajik öyküsünden yola çıkarak yazılmış olduğunu belirteyim..
Kitabı okurken yaşadığım duyguları anlatamam. Çoğunlukla öfke ve çaresizlik hissettim, yazılanların gerçek olduğunu bilmek o kadar zor ve yaralayıcı bir duyguydu ki
Carla, müzisyen olan kocasının arabasına konan bombanın patlamasıyla ölmesinden sonra kocasının hiç bilmediği yönüyle karşılaşır, dahası kendisi hakkında da bilmediği şeyler olduğunu da öğrenir. Carla'nın gerçekleri arayışı hiç hız kesmeden devam ediyor. Umarım sizler de okur ve beğenirsiniz..