Daha önce niye okumamışım dediğim bir kitap oldu. Kimi hşkayeler çok sarsıcı, vurucu olayları aktarıyor. Bazısı da fantastik, masalsı ilerliyor. Neticede hepsi çok güzel iyi ki okumuşum dedirtiyor.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma