Puan vermedi·76 syf.··
2017 5. kitabı
Kesinlikle ruhsal sorunları ya da buhranları olan insanların okumaması gereken bir şiir kitabı. Bunu diyorum çünkü yazar öylesine içten yazmış ki sizi rahatlıkla dibe çekebilir. Öyle çok süslü ya da kafiyeli mısralar yok, ben bunları yaşadım diye bağıran cümleler var. Yazarın kanserden hayatını kaybetmesini öğrenmek de kitabın oluşturduğu etkiye tuz basar nitelikte. Kitabı bana hediye eden pek kıymetli arkadaşım Feride Tuğrul'a sonsuz teşekkürlerimi sunarım :)
Şiir
Ah'lar AğacıDidem Madak · Metis Yayıncılık · 202126,4bin okunma
·
15 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yılda bir kez Didem Madak okuyalım onu sindirmek zaten uzun sürer diyorsun yani:) Bütün samimiyeti mısralarda hissettiğim için sende bu samimiyetle tanış istedim:)
Didem
Gönderi Sahibi
Evet bir sene ideal olabilir :) Samimiyeti sarsıcı, tekrar teşekkür ederim arkadaşım :)