Kesinlikle ruhsal sorunları ya da buhranları olan insanların okumaması gereken bir şiir kitabı. Bunu diyorum çünkü yazar öylesine içten yazmış ki sizi rahatlıkla dibe çekebilir. Öyle çok süslü ya da kafiyeli mısralar yok, ben bunları yaşadım diye bağıran cümleler var. Yazarın kanserden hayatını kaybetmesini öğrenmek de kitabın oluşturduğu etkiye tuz basar nitelikte.
Kitabı bana hediye eden pek kıymetli arkadaşım Feride Tuğrul'a sonsuz teşekkürlerimi sunarım :)