·166 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2021 17:48 Barış Bıçakçı okumak bana her zaman iyi gelmiştir, "Ne anlattığı önemsiz, o anlatsın yeter." dediğim bir yazardır, bu kitabı da çok seveceğime emin olarak okumaya başladım fakat özellikle ilk yarısında, Barış Bıçakçı'nın diğer kitaplarından aşina olduğum o tanıdık his bir türlü uğramadı bana. İkinci yarısında o hissi bulur gibi oldum fakat yine de yazarın diğer kitapları kadar bağ kuramadım kitabı bitirdiğimde. Sanırım bu kez baş karakterin yanlış seçildiğini düşünüyorum, Cemil değil de Nazlı'yı okumayı istedim daha çok. Belki sebebi budur tatminsizliğimin. Yine de Barış Bıçakçı tabii, ne kadar kötü olabilir? Yine etkiliyor, yine bir yerlerden yakalıyor insanı.Yazar, şair, şarkı, film referanslarını yine çok güzeldi mesela. Naçizane, yazara başlangıç için tercih edilmemesi gerektiğini düşündüğüm ama Barış Bıçakçı sevenlerin de muhakkak okuması gerektiğini düşündüğüm bir roman oldu Sinek Isırıklarının Müellifi.