Puan vermedi·%51 (249/480 syf.)· Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki kitaba başlarken çok büyük ümitlerim vardı...
Çünkü yazarın diğer kitaplarını çok severek okudum.
Fakat bu kitap beni çok boğdu olay örgüsü çok karışık ve herşey birbirine karışıyor,kişiden kişiye değişir her düşünceye saygım sonsuz ama beni büyük hayal kırıklığına uğrattı..