Biraz abartı bir kitap geldi, damağıma uymadı diyelim. Çok beğendiğim yanları yakın geçmişteki acı hatıralarımızı canlandırması ve hiç duymadığımız gerçek hikayelere değinmesi.. Bir çok trajedi ile yeni tanıştım o yüzden okumama değdi diyebilirim. Diğer yandan kadını pozitif ayırayım kadına olan tavrı eleştireyim derken çok cinsiyetçi bir tarzda kadın karakterini ele aldığını gördüm. bazı tepkiler gerçek dışı abartı ve önyargı dolu geldi, üstelik önyargıyı eleştirirken dahi bunu başarabilmiş dedim kendi kendime.