Yazarın daha önce “Körlük” adlı kitabını okumuştum.Gerçekten anlatım tarzı ,üslubu çok iyi bir yazar.Kitaplarında noktalama işaretlerini kullanmaması bende pek bir karışıklık yaratmadı.Kitap zaten sürükleyici olduğundan dolayı pek takılmadım.Okuması keyifli ve güzeldi.Sonunun daha farklı ve daha çarpıcı bir şekilde biteceğini düşünüyordum.Maria da Paz ‘a yazık oldu üzüldüm gerçekten . Kitabı filme de uyarlamışlar.Filmini de izlemeyi düşünüyordum ama bence filmin ,kitap kadar zevk vereceğini sanmıyorum.Okumanın daha iyi olduğunu düşünüyorum.Yazarın diğer kitaplarını da kesinlikle okuyacağım.Herkese iyi okumalar dilerim.