Puan vermedi·211 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2021 21:03 Bence hiç bir kitap boş yere okunmaz . Ancak kitap bence vaat ettiği muhteşemliği vermiyor. Başlangıçta çok profesyonel gibi gözüksede sonu acele ile yazılmış bence ve açıkcası oidepus hikayesi ve şahnamedeki felsefeyi kullanmak için zorlama bir hikaye yazılmış gibi. Okunmaya değer ama beklentiyi yüksek tutmamakta fayda var.( Bu arada bir arkadaş muhteşem bir inceleme yazmış onun yanıda benimkisi devede kulak ama onu desteklemek ve daha kısa şekilde kitabı okuyacaklara fikir vermek istedim)