·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2021 23:25 gayet güzeldi sadece ben uzun sürede bitirdiğim için sonlarına doğru sıkıldım ama kirkenin sevmediği ailesinin gölgesinden ne kadar zorla olsa da ayrılıp kendi evini hikayesini belirlemesi çok hoştu erkeklere yapılması gerekeni de yapması ayrı güzeldi