Puan vermedi·188 syf.··Beğendi
· Lise yıllarında okudum. Güzel kitaptı. Doyumsuz betimleme sanatı maceraların anlatılışı harikaydı. Akdenizin ve Kuzey Afrikanın kültürel olarak kaynaşıklığını yaşadığımız o dönemlerin çok güzel olduğunu düşündüğümüz maceraperest bir yaşamın öyküsü.