10/10
·528 syf.··
2021 17. kitabı
KELEBEĞİ ÖLDÜRMEK || BEYZA AKSOY Kitaba puanım 10/10 "Ben kendi ışığımı karanlıkta da bulabilirdim." "Garantisi olmayan 'yarın' ları, bugünden fahiş fiyatlara satıyor hayat." Beyza'nın okuduğum ilk kitabıydı ve tek kelime ile MUHTEŞEM bir kitap . Karakterleri de çok sevdim özellikle de Ada'nın her ne olursa olsun yıkılmayışı ve başına gelen olayları kabullenip de köşeye çekilmemesi çok iyiydi. Yazarın kalemi zaten ayrı bir olay. Her bölümü hatta her sayfayı ayrı bir merakla okuyorsunuz. Kitapta çok fazla sır var ve daha çözüme kavuşmadılar. Buda demek oluyor ki ikinci kitap da bizi bekleyen çok önemli olaylar var. Umarım en kısa zamanda basılır ve okuruz. ‼Son olarak kitap Onun Şeytanları ile bağlantılı. Ben Onun Şeytanları'nı okumadan başladım kitaba fazla bir kafa karışıklığı yaşamadım ama siz ginede ilk önce Onun Şeytanları' nı okuyun. •Keyifli okumalar...
1000Kitap
Kelebeği ÖldürmekBeyza Aksoy · Kelebeği Öldürmek · 20214,865 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.