Kitabı öylesine sevdim ki okurken kendimden geçip zaman mefhumunu unutmuşum.
İsminden dolayı söylüyorum sadece hanımların değil beylerinde okuması gereken bir kitap. imkanın bollukta imanın kıtlıkta olduğu bu dönemde kitapta zikredilen zat'ları örnek alarak ayaklarımız altına serilen cenneti hak edebiliriz. Evlatlarımız bize sunulan büyük bir fırsattır, İslamın emanetidir.
Adını dilimden düşürmeyeceğim bir eser oldu. Yazarın o kadar içten bir anlatımı var ki bazı yerlerinde karşımda oturuyorda bizzat kendisinden işitiyormuşum gibi hissettim. Allah Murat Hocamdan razı olsun.