·343 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2021 22:02 Evet bir Aziz Nesin eserinin daha sonuna geldim.
Evet çok akıcı, çok gerçekçi, çok doğru noktalara dokunuyor Aziz Nesin kitapları. Fakat Zübük'te yaşadığım duyguyu Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz'da da yaşadım. Sürekli aynı şeyleri okuyormuşum, kısır bir döngüdeymişim gibi.