Annesiyle Başlayan kitap annesiyle bitti kitabın ortasına kadar sıkıcı fakat sonunda Savcı ve avukatın yaptığı her iki savunmada okumaya değer. Ana karakter biraz azcık şöyle kıyısından falan yaşasa hayatı yeter gibi aslında ama dünyanın pekte öyle bir yer olmadığını kitabın sonunda papaza kusuyor gibi.
Sonu biraz benzetmelerle inceden bazı toplumsal meselelere gönderme yapıyor okunulası akıcı güzel çevrilmiş bir kitap.