5/10
·384 syf.··
2021 5. kitabı
1. ağızdan kitap yazıldığında roman güzel olsa bile ortaya her zaman güzel bir şey çıkmaz. Ve bu da o çok ta güzel olmayanlardandı. Ana karakterden nasıl nefret ettiğimi anlatamam. The Darkling tek sevdiğim villain olucak Alina yüzünden. Konu çok güzeldi, kitapta çok güzeldi o yüzden seriye devam edicem ama Alina, lütfen azıcık akıllan 2. kitapta.
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.