Harika bir kitap .Bu tarz hem birşeyler öğreten hemde sürükleyici kitaplara bayılıyorum.Grange ve Dan Brown gibi .Yüzeysel de olsa mitolojiyi öğreniyorsnz .Kendi tarihimizde ki ayıpları görmek üzdü ama bu konu ile ilgili bilgilendirme yapması adım adım açıklaması ve bunu bir hikayeye uyarlaması müthişti...