Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Abdurrahim Karakoç 9 Kasım 2002 tarihinde şiir kitabının başlarına şu satırları düşmüş:
Göz izi, gönül izi, parmak izi..
Gösteren bunlardır kimliğimizi..
Elinizde bulunan bu eser belki de son parmak izlerimin toplandığı bir albümdür.. Olağanüstü bir durum zuhur etmezse, dörtlükler hariç artık şiir yazmayı bırakacağım...
2000'li dönemlerin siyasi görünümü, Türkiye ahvaline çokça hicivlemeleriyle dolu şiirlerden oluşmakta.
Onun yazdığı şiirleri okumak benim için ayrı keyif. Hissettiklerimi bir yerde yaşamış ve kağıda dökmüş biri benim için.Onun izlerini okumak, hissetmek, takip etmek ne güzel.
İyi ki geçtin bu dünyadan. İyi ki bize bu şiirleri
bıraktın. Kaleminden dökülenler bize miras.
Binlerle rahmet...