Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 03 Eylül 2021 13:53 Bir Umut vardı içimde o da bitti . Yansın
dünya diye geçti gönlümden . Anadolu insanının çaresizliğini , insanın çaresizliğini, bu mavi soluk noktanın içinde azıcık zamanda inşa ettiğimiz hepsi birbirinden anlamsız koca - küçük
acılarımızı, her şeyin ve her yerin anlamsızlığını bir kere daha tokat gibi yapıştırıyor canım Sabahattin Ali. Bir süredir kaybolan varoluşum krizimi yeniden seyrettirdiği için büyük ustaya selam olsun. İntihar etmeden okunası.