·48 syf.····Okunma: 03 Eylül 2021 23:07 Muallim Naci ile bu kitapla tanıştım.Anlaşılır bir dil kullanılmış ve eser anı türünde kaleme alınmış. Ama hiç beğenmedim keşke okumasaydım dediğim kitap oldu.Geç okumamın nedeni ise bir heyecan,merak,farklı duyguları barındırmamış olmasıydı.