Çok çaba gösterdim yarım bırakmamak için ancak ne olayların içine girebildim, ne tam olarak kişileri anlayabildim. Gerçekten çevirmenin de belirttiği gibi kitabın okuması diğer Bulgakov kitaplarına göre bir hayli zor. Umarım daha sonra sabırla okurum.