·400 syf.····Okunma: 03 Eylül 2021 15:47 evet bence konuyu anlatmaya gerek yok illaki herkes filmini ya duymuştur yada izlemiştir diye düşünüyorum. Ben burada filmi ile kitabını karşılaştırmayı daha uygun gördüm.
Öncelikle bence kitabı çok daha iyiydi. En azından Bella'nın o alık suratını görmek zorunda değiliz. Her ne kadar yüzünü görmesek de hala malca hareketleri var. yani herkes sevmiş olabilir. bende filmini izledim yıllarda sevmiştim. Ama kitap olarak değerinin bu kadar olduğunu düşünüyorum.