Açıkçası mükemmel bir kitaptı, tek solukta okudum ve hayran kaldım, kesinlikle devamı getirilmeli, kitap sizi içine çekiyor resmen, ben öyle çok kitap okumayı sevmem ama mangalara bayılırım, bu mangayı yarım saatte bitirdim ve keşke hiç birmeseydi diye düşündüm, kısacası bu kitabı alırsanız hiç pişman olmazsınız, alıp okumanızı öneririm, iyi günler