Kitabı çok beğendim fakat aynı zamanda çok akıl karıştırıcı bir kitaptı, yarım kalan olaylar vardı ve bu benim daha çok meraklanmama sebep oldu, örneğin sonda Kanea’nın yanına gelen kişi kimdi, akari nişanlımı tam anlayamadım ama nişanlıysa nişanlısıyla nasıl tanışıp nişanlanmaya karar verdi veya toonayı nasıl unuttu, açıkçası kitapta toonaya biraz gıcık kaptım, yani anlamadığım bir sürü olay var bence ikincisi gelmeli, okumanızı önerebilceğim bir kitap, ben çok sevdim bence sizde sevebilirsiniz, iyi günler dilerim