8/10
·398 syf.··
Beğendi
·
2021 25. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2021 09:49
Kitabi okumadan önce kitap hakkındaki yorumları okuduğum için bir önyargıyla başlamıştım kitaba. Ama okudukça Aylin'in başarıları, yardımseverliği, cesareti, hayatı ve hayata dair her şeyi sevmesi çok hoşuma gitti. Ama evlilikler konusunda başarısız olmasına da çok üzüldüm. Aylin'i yargıladığım, Aylin'e sinirlendiğim ve Aylin'in hoşuma gitmeyen pek çok davranışı oldu. Ama ... Tabiki bir ama mutlaka olmalı. Ama Aylin'e hak verdiğim, onu desteklediğim ve "İyiki böyle yaptın kız Aylin :)" dediğim çok yer de oldu Kitabın dili, akıcılığı, konular arasındaki geçişler çok güzeldi. Kitabı severek neredeyse bir çırpıda okudum diyebilirim. Ben Aylin'i çok sevdim. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim
Adı: AylinAyşe Kulin · Everest Yayınları · 201922,6bin okunma
·
218 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.