·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2021 16:11 Daha önce okumadığıma pişman olduğum muhteşem bir eser. Hasan' in sadakatine hayran olmamak elde değil. Emir'e yer yer biraz kızsam da onun da pişmanlığını ve çabasını derinden hissettim. Ve maalesef Uçurtma Avcısı'nin
Afganistan'ı tekrar aynı acıları yaşıyor bugün bile kendini Müslüman zanneden insanların yönetiminde...