icequeen
@icequeennn · 4yıl
Takip Et
" O yüreğindeki acı mı?" diye sordular. Hafifçe tebessüm ettim; " Hayır" dedim. " O benim imtihanım " ..
118 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
993 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Abdulrahim Arslan
Şiirler vardır Kalp ağrısı Şiirler vardır Noktası, virgülü aşk sancısıdır! 09.08.2021
Abdulrahim Arslan
14
icequeen
Gönderi Sahibi
Ve insanlar vardır Bir yüzü sevinç Bir yüzü hüznün sancısı
3
Gizle
♢Elfat Irmak♢
Benim de imtihanım ☺😊
2
icequeen
Gönderi Sahibi
Rabbim kolaylık versin. 😊😇
1
Gizle
Kitabsever
Acı değil o, yol arkadaşı🍁🍂
4
Önceki 1 yanıtı göster
Kitabsever
😂vefalı ya, bırakmaya kıyamıyor. Keşke bizi onunla tanıştıran da ahde vefa etse de geri dönse🍂
3
Gizle