" O yüreğindeki acı mı?" diye sordular. Hafifçe tebessüm ettim; " Hayır" dedim. " O benim imtihanım " ..
··1 alıntı·
993 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şiirler vardır Kalp ağrısı Şiirler vardır Noktası, virgülü aşk sancısıdır! 09.08.2021 Abdulrahim Arslan
icequeen
Gönderi Sahibi
Ve insanlar vardır Bir yüzü sevinç Bir yüzü hüznün sancısı
Benim de imtihanım ☺😊
icequeen
Gönderi Sahibi
Rabbim kolaylık versin. 😊😇
Acı değil o, yol arkadaşı🍁🍂
😂vefalı ya, bırakmaya kıyamıyor. Keşke bizi onunla tanıştıran da ahde vefa etse de geri dönse🍂