Puan vermedi·126 syf.··Beğendi
· Bazen bi kitap okursun bir ideolojiye bir düşünceye kapılırsın bazen bir kitap okursun diksiyonun gelişir bazen bi kitap okursun sadece okumakta kalır bazen de bir kitap okursun yüreğinin orta yerine çarpar işte bu kitap beni öyle derinden vurdu ki acısının nerde olduğunu biliyon aslında ama o yarayı. Nasıl iyileştireceğini bilmediğim için o yara büyüyor büyüyor ve seninle beraber büyüyor artık senin canının bir parçası olur ve sen acıya karşı bir hassasiyetin oluyor şimdi bazı arkadaşlar diyecek çok abarttın ama insan can parçasını kaybedinceye kadar değerini bilmez ama kaybettikten sonra öyle bi insana koyuyor ki sen onu kaybettiğine değilde sen onu kazanamadığına üzülürsün demek istediğimi anlayan anladı herkese mutlu günler çünkü insan iyi günler dediği zaman Her iyi şey insanı mutlu etmiyor be aga insanın mutlu olmaya ihtiyacı ver başka iyi bişeye değil