·652 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2021 22:27 Orta okul da sıkça karşıma çıkan, ama bir türlü okuyamadığım bir kitaptı.Kitaba iki kere başladım çünkü bir türlü adapte olamadım kitaba başlarda çok durgun, sıkıcı gelsede gittikçe merak uyandıran bir kitaptı özellikle finali beni baya şaşırttı. Dili kimi zaman ağır gelsede genel olarak akıcıydı. Sadece kitapta geçen siyasi isimler ve olaylar olan bölümleri sıkılarak okudum. Onun dışında beş altı sene sonra tekrar okuyabileceğim bir kitaptı.