Puan vermedi·368 syf.··Beğendi
· hayaldeyalnız. olmak gerçek mi oldu yalnız insanların baş ucu eseri diyorlar bunun için doğru mu acaba bence tamda üstüne basmışlar yalnızlığı sembolize etseydiler anca bu kadar olurdu başta adamı psikopat görüyordum ama artık kitap ile yalnız kalınca onun yalnızlığını hissedebiliyordum aslında insanın gözünde bir karar var o kararda olmayan herkesi kendisine benzetemediği için yada etrafındakilere benzetemediği için o insanı farklı bir türdenmiş gibi görürler sanki dünya bizim gördüklerimizde bitiyormuş gibi bir hava yaratıyoruz kendimizde ama farkında olmadığımız için ve etrafta uyarabilecek kimse olmadığı için çünkü etraftakilerde hatanın farkında değil Peki size soruyorum bu hatanın nasıl üstesinden geliriz ?