8/10
·96 syf.··
2021 6. kitabı
Çok keyifli bir okumaydı! Dili sadeydi, akıcıydı. Bu kadar keyif alacağımı tahmin etmemiştim. Keşke daha küçük yaşta okusaymışım dedim, içerisindeki kıymetli -fakat şu an biraz kulağa bariz gelen- derslerden dolayı.. Yine de bu dersleri hatırlamak, üzerine düşünmek her yaşta güzel :) Çok memnun oldum Tolstoy ile tanıştığıma, hemen Anna Karenina'nın bir nüshasını edinmeliyim!
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,3bin okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.