Açıkçası kitabın ilk 50 ya da 60.sayfasına kadar okurken o kadar çok sıkıldım ki bırakmamak için zor tuttum kendimi... Ama okuduğum kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için şans verdim ama beğenmedim... Gatsby'nin Daisy'ye olan aşk hikayesini eğer Nick değil de Gatsby kendi ağzından anlatsaydı daha da okunabilir olurdu.