Puan vermedi·288 syf.··Beğendi
· Tüm geleneksel ve dini öğretileri yıkıp çocuğa bir birey olarak bakma ona değer vermekten bahsediyor. Öyle ki saygı adı altı da çocuklara büyüklerin ardında kalaninsan muamelesi yapılmasını kabul etmeyen bir yaklaşım. Okuyunca etkilenip yanlışlarımızı yaşadığımız ve yaşattığımız travmalarımızı düşüneceğiz. Kitapta hoşuma gitmeyen noktalar da var elbet genel olarak beğendim