Distopyaları okumayı gerçekten çok seviyorum. Zamyatin'in "Biz"ini distopyaların başlangıcı sayıldığından okumayı çok istiyordum.
Belki bu aralar kitap okumaya dönemediğimden belki Zamyatin'in uzun cümlelerinden kitabı uzun bir sürede ancak bitirebildim.
Kitabın sonundaki Zamyatin'in sonsözü ama her şeyi farklı bir seviyeye getirdi. Devrimle ilgili, insan olmak ile ilgili söylediklerini çok değerli buldum.
Distopya okumayı sevenlere önerebileceğim bir kitap.