·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Eylül 2021 02:11 Yaşar Kemal'in bu muazzam eserinin ilk cildini henüz bitirdim. Tek kelime ile harika diyemiyorum çünkü tek kelime kesinlikle yetmez, yetemez. Beni duygudan duyguya sürükledi. 436 sayfalık ilk cildi iki günde bitirdim. Kitap resmen beni oku diye yalvarıyor. Beş dakika ara vereyim diyorum ama yok dayanamıyorum. İllede okumaya devam ediyorum. Yarında ikinci cilde başlayacağım. Henüz ilk cildi okumama rağmen şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Henüz okumamış olan arkadaşlar varsa lütfen ama lütfen bu eseri okumadan geçmeyin. Yaşar Kemal ustayıda böylece tekrar yadetmiş olayım. Hoş daha çoook yadedeceğim. Mekanın cennet olsun büyük usta Yaşar Kemal...