Zweig ile son bulan haftamin üçüncü kitabi.Daha manalı yasamak için bu haftaya bol okuma koymuştum. Hedefime ulaştım; film sayım yirmi yedi oldu.(Ve yenileri eklendi)
Kitap cok ince,tahlilleri iyi.Kisa yol okumaları için önerebilirim. Haftasonu artık o yüzden haftayı okuma olarak kapatmak durumundayım.Kursuma donmeliyim. Yeni hafta,yeni yazar,kitaplarla görüşmek üzere🕊