·72 syf.····Okunma: 13 Eylül 2021 00:09 Stefan Zweig çok sevdiğim yazarlardan(dı). Dili ve anlatım şekli her zaman çok güzel olur ve bu kitapta da öyle olmuş. Fakat kitabın son 20 sayfası civarında geçen pedofili mevzuları bütün keyfinizi kaçırıyor. Aman aman sakın kaçırmayın bu kitabı denecek bir zevkle bitirtmedi Stefan bu kitabı bana. Yazık oldu.