·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2021 14:22 Genelde kitaplardan uyarlanan dizi ve filimleri izlemeden önce, kitabı okumayı tercih ederim. Bu sebeple meşhur Dövüş Kulübü filmini de hiç izlememiştim. Kitapla ilgili incelemeleri okuduğumda da ne kadar doğru bir karar vermiş olduğumu teyit ettim. Nerdeyse herkes,kitabın verilmesi gereken mesajı daha net ilettiğini düşünüyor. Çünkü her zaman kitap, filimden daha iyidir.
Kitap, yeraltı edebiyatının en iyisi olarak tanımlanıyor. Ama benim okuduğum en iyi kitap mıydı? Pek sanmıyorum. Okuması oldukça kolay, basit kısa cümlelerden oluşuyor.Yazarın bu kadar basit bir dil kullanması hem okurken, hem de okuduklarınızı düşünürken sizi yormuyor. Özellikle en beğendiğim bölümler ise yapılan sistem eleştirileriydi.İhtiyacımız olmayan, bizi mutlu etmeyecek şeyleri almak için bir ömür çalışmak zorunda kalmak ve bizi her adımda köleleştiren bir sisteme maruz kalmamız.
Tyler karakteri ile ilgili söylenecek çok söz var ama işin sürprizini kaçırmadan anlatabileceğimi pek sanmıyorum.
Yeraltı edebiyatı sevenlere ve diğer tüm meraklılarına tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim.