·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2021 20:13 Spoiler
Kitabın konusundan değil anladığım şeylerden bahsetmek istiyorum ben.Öncelikle bence burada anlatılan olgu aşk değil takıntı çünkü kadın karakter asla kendisinin olamayacak bir çocukluk aşkını, basit bir aşkı büyüterek(adamın hiç haberi yok iken) kendini olmadığı bir yere, adamın hayatının merkezine koymaya çalışıyor.Ve bu durumu, bu istediği şeylerin gerçekleşmeyecek şeyler olduğunu anladıktan sonra da devam ettiriyor. Yani sonuç olarak kitap bence herhangi küçük bir şeyin büyütülerek ne denli sorunsal bir hale getirilebileceğini anlatıyor ki bunda da oldukça başarılı.Aşk duygusunu hissedemediğim için 1 puan kırdım ancak yazarın dilini beğendim ve akıcı buldum, amacı da takıntıyı anlatmak olarak düşündüğüm için iyi ki okumuşum dediğim bir kitap oldu.