Ya çeviri berbattı ya da kitabın kendisi ama bitirene kadar akla karayı seçtim. Hani derler ya etimden et koptu yani o derece. Kopuk hikayeler ve cümleler dağınık olay örgüsü beni yordu. En güzel yeri sonuydu. Sonunda da konu istanbulda geçiyordu ya onun için belki de. Bir de unutmadan bıktım kitaplardaki yahudi vurgusundan ya da bu kitaplardaki yazarların gizli yahudi propagandasından. Ama olsun koleksiyonu tamamlamak gerekli.
İyi okumalar. İstanbul TreniGraham Greene