kızlar okuyun.!
Okumazsanız; kolunuza takılan 3 bilezik, kocanızın ömür boyu ödeyeceği salon takımıyla övünen, çeyizi dünyada ki en değerli eşya sanan bireyler olursunuz. Dışarıda nehir gibi akan bir hayat varken siz o nehirde ki sabit kaya gibi sürekli aynı kalırsınız.”
··2 alıntı·
3.529 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Erkekler de okusun, zira okumayan erkek kolumuza taktıkları 3 bilezik ile bizi mutlu ettiklerini sanarak ömür geçirecekler, aldığı salon takımıyla evimizin huzurlu olduğunu düşünecekler, ve bizi bir eşya konumuna sokup değersiz bireyler olarak görecekler... Beyler okuyun!..
Ah be kuzu şimdiki kızlar okusa da akılları bir karış havada zengin koca derdinde
Bu söylediğinizi en çok okumuşlarda da gördüm ben 🤭 Sadece okumak yetmiyor bu yüzden . Karakter önemli. Diploma sadece meslek veriyor. Statüye göre eş seçiyorlar. Bir de kendini bir şey sanıp küstahlaşıyorlar öyle de egoistler… En son memlekette tanımadıpım uzak akrabamız atama beklediğimi duymuş. Doktor oğlunu öne sürüyor. Neymiş çok sevmişmiş ilk görüşte aşkmış. Yersen tabii . Zaten şu uzak akrabalardan çektiğim kadar kimseden çekmedim ben …
İster kadın olsun ister erkek Kur'an ve hadislerde Kadının ne kadar büyük değer de olduğunu iyi araştırmak ve öğrenmek lazım kadının yani eşinin dünya ve ahiretin en büyük yoldaşı olduğunu ve Allah'ın bir emaneti olarak öğrenmesi lazım insan yani insan olan emanete hiç ihanet eder mi kadın ne işe erkek odur erkek ne işe kadında odur kadın ve erkek eşit değildir hiç bir zaman ama kadın ve erkek adil olunması gereken bir şeydir bunun içinde okumak gerek cahiliye devrinin zincirlerini koparıp etmak lazım kadın öyle bir değer deki maalesef günümüz kadınlarının büyük kısmınında haberi yok ne kadar büyük değer de olduğunu bunun için okumak gerek okumak öğrenmek Neşet Ertaş şöyle der Kadınlar insandır biz insanoglu ... Şu sözü öğrenmeden diğer şeyler boş