Erkekler de okusun, zira okumayan erkek kolumuza taktıkları 3 bilezik ile bizi mutlu ettiklerini sanarak ömür geçirecekler, aldığı salon takımıyla evimizin huzurlu olduğunu düşünecekler, ve bizi bir eşya konumuna sokup değersiz bireyler olarak görecekler... Beyler okuyun!..