Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 16 Eylül 2021 18:56 Genelde bu tür hikaye derlemesi olan kitapları, çapraz okuma yaptığımda okurum, çünkü olay örgüsü bütünlüğü olmadığı için bir diğer hikayeye geçmekte zorlanıyorum.
Sabahattin Ali bu kitabında da yürekleri dağlamanın bir yolunu bulmuş. Okurken derinden üzüldüğüm bir dizi hikaye var işlenilen konu ise yazarın diğer hikaye kitapları gibi aynı, yani toplumdaki aşılması mümkün olmayan uçurumlar. Tabii karakterlere göre ve o dönemin zihniyeti açısından değerlendirilirse... Yazar son hikayeye kadar okuru hüzne boğmuş, son hikaye olan Hasanboğuldu ile de okurun üzerine toprak atmış deyim yerindeyse. İyi okumalar dilerim.