10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2015 4. kitabı
Bu kitap cidden mükemmeldi! İnişler, çıkışlar, entrikalar, sırlar! Hafif bir Brezilya dizisi tadı sezdim ancak bu o kadar da rahatsız etmedi. Eva ile Gideon'un bir ayrılıp bir barışması beni deli etse de kitabın son yüz sayfasında aklımdan geçen şey "Yok artık, bu da böyle miymiş be! Oha artık!" oldu. Sürprizlerle dolu bir kitap ve birinci kitaptan kat kat iyi olduğunu söyleyebilirim!
Sende Kendimi BuldumSylvia Day · Doğan Kitap · 2013908 okunma
·
153 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.