Gerçek aşk...Aralarında çok büyük zıtlıklar olsa da insanın bilmediği bir şekilde sahip olduğu,dünyadaki her şeyi onun için yapacağını sağlayan o his.Romeo ve Juliet bence gerçek aşkı anlatır.Yaşamayı anlamlaştıran şeylerden biridir.Bu sadece bir hormon değil,görünmeyen sadece o iki kişi arasında hissedilen inanılmaz güçlü bir bağdır.Bu bağı hissedebilenler için dünya değişir.Ve değişen dünyanın hep öyle kalmasını ister.Ama bu his biraz da zehirdir.İnsanı yıpratır,eritir,değiştiri ve yapmayacağı şeyler yaptırır.Okunması gereken bir kitap deme ihtiyacı duymuyorum.