9/10
·258 syf.··
2021 94. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2021 01:21
Yazarin okudugum ikinci kitabi ve beni yine herseyiyle icine çeken karakterlerle cok icsellestiren bir kitapti. Kitap toplamda 5 bölumden olusuyor. Her bölum cok heyecan verici sekilde ilerliyor ve " acaba simdi neler olacak ?" hissi devam ederek okudum. Konusundan kisaca bahsedecek olursam Beyaz Dis adli kurdun hayat mucadelesi anlatiliyor. Insanlarin acimasizligi, sevginin yada nefretin bir canliyi ne şekle soktuğunu öyle guzel anlatiyor ki kendinizi Beyaz Diş' in yerine koyuyorsunuz. Son sahibi Scott ile tanistiktan ve onun sevgisiyle sekillendikten sonra ise bambaska bir Beyaz Dis cikiyor karsimiza. Ve de cevirmenden bahsetmek isterim. Martin Eden'i de yine ayni cevirmenden okudum o kadar ince duygularla guzel islenmis bir kitapti ki burda da yine ayni hissiyati olusturdu. Jack London' un bundan sonraki okudugum kitaplarinda da Levent Cinemre cevirisine dikkat edicem. İnsan okurken kızıyor, üzülüyor, umudunu kaybediyor, sevgiyle tanisiyor, her duyguyu yasiyor bu kitapta. Beyaz Dis ile mutlaka bi tanisin
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,8bin okunma
·
89 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.